Sierpień, 2013

Piątek, 30 sierpnia 2013 Kategoria Do pracy
Km: 9.00 Km teren: 0.00 Czas: km/h:
Praca i zzzz ;).

No wreszcie ognisko po staremu a może lepiej ??.

Środa, 28 sierpnia 2013 Kategoria Lajchcik - 0km - 50km, środowe ognisko, Z grupką śmiałków.
Km: 38.00 Km teren: 8.00 Czas: km/h:
Pr. maks.: 55.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Felt mtb Q900 Aktywność: Jazda na rowerze
Środa choć dzień zrobił się szary i ponury wybraliśmy się z Ryjkiem najpierw na piwo taki był plan ale po paru kilometrach podsunąłem pomysł że może zrobimy ognisko jak na środę wypada.
A że dawno nie paliliśmy patyczków szybko jedno głośnie było OK.
Droga do ogniska miała być krótka gdzieś na obrzeżach lasu, żeby nie męczyć się z pedałowaniem, czyli szybko i gładko do najbliższego miejsca.
Ale gdy już wjechaliśmy w las Ryjek zaproponował przejazd drogą Stanisława jak to powiedział to tuż za zakrętem i ognisko, ja tam jeszcze nie byłem to wręcz aż palę się do poznania nowego miejsca, szczególnie że miało być szybko ;)) tuż za zakrętem ;)).

A jak było na prawdę sami ocenicie ;)).

Na rozjazdach w prawo na drogę Wieczności a my w lewo na drogę Stanisława © FENIKS

Miało być niewinnie ;) szybko i gładko a ząbki już mi wypadały ;) taka gładka dróżka była © FENIKS

Ale widoki łagodziły obyczaje ;) © FENIKS

Tą piękną wstążką w oddali mieliśmy zjeżdżać jako droga powrotna, szybka i stroma © FENIKS

Ale jak na razie robiło się coraz gładziej ;) i mniej terenowo ;). Ząbki już spakowałem do plecaka © FENIKS

Wreszcie usłyszałem te piękne słowa " tu tą ścieżką skręcamy i już prawie jesteśmy na miejscu ;) © FENIKS

Jednak mija radość i wyobrażenie sobie tej przypieczonej kiełbaski, zaczyna się walka o przetrwanie © FENIKS

Po jak myślałem do tej pory ostrych przeprawach Ryjek dochodzi do wniosku że jednak źle pojechaliśmy i musimy znaleźć jakąś inną drogę ;) obojętnie jaką ale drogę ! © FENIKS

Moje marzenie o miłej i prostej drodze prysło jak bańka mydlana ;() © FENIKS

Gdy po 1,5 km Wietnamskich zasieków nagle ujawnia się nam jakaś tajemnicza łąka zryta przez dziki. Czyli jest już nadzieja na małe co nieco © FENIKS

Szybko znajdujemy fakt nowe świeże miejsce na gorące ognisko w klimacie lekko mrocznym, tajemniczym, ale choć by wilki nas otoczyły ognisko rusza pełną parą © FENIKS

A dalej to już rozmowy, opowieści o wszystkim co było i będzie i nawet coś więcej ;) © FENIKS

Dzięki Ryjek za ten terenowy wyjazd i szczególnie za świetne rozmowy o sprawach .............. ;)

Terenowo - przełajowo - rozrywkowo.

Niedziela, 25 sierpnia 2013 Kategoria Góry Bardzkie, Na luzie 50km - 100km, Only we
Km: 52.00 Km teren: 9.00 Czas: km/h:

Venol 2013 Czarna Góra.

Sobota, 17 sierpnia 2013 Kategoria Na luzie 50km - 100km, Only we
Km: 85.00 Km teren: 0.00 Czas: km/h:
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Felt mtb Q900 Aktywność: Jazda na rowerze
Sobota w ramach rozluźnienia, pełnego relaksu i sprawdzenia czy kostka już nie chrobocze, wybraliśmy się z Patrycją na Czarną Górę aby załapać troszkę słonecznych promieni bez obaw że na trasie będą głazy wielkości dzików ;), czy też zostawienia resztek skóry na stromych zjazdach.
I tak też uczyniliśmy spokojnie bez większego wysiłku w piękną słoneczną pogodę przemierzaliśmy sobie zaplanowaną trasę połączoną ze słodkimi niespodziankami w postaci lodów czy też kremowych ciastek na Starym Rynku w Lądku Zdroju ( od tej pory jeżdżę tylko z Patrycją ;)) dotarliśmy prawie na Czarną Górę bo jak się okazało 300 metrów przed samym rozjazdem na Sienną miał miejsce rajd Venol i nie udało nam się przedostać dalej ze względów bezpieczeństwa jak to stojący przy starcie organizatorzy ujęli.
Więc pooglądaliśmy odcinek czasowy jak chłopaki dachują ( dosłownie ) i nie podbijając Czarnej udaliśmy się w stronę bliżej nam nieznaną ;).

A resztę jak zwykle parę zdjęć opowie.

Szybki zjazd serpentynkami i wiatr we włosach ;) czyli Ołdrzychowice © FENIKS

Degustacja na wpół zielonych śliwek i szykowanie stoperanu ;) © FENIKS

Nauka chodzenia od podstaw czyli pendolino ;) © FENIKS

Spojrzał Feniks na Feniksa ;) © FENIKS

Tamte Feniksy niech patrzą dalej na siebie z uwielbieniem a ja poproszę o mała fotkę;) © FENIKS

Rzeka w Ołdrzychowicach jak nigdy woda przejrzysta jak szkło, aż chciało by się wykąpać © FENIKS

Zamek na skale Trzebieszowice małe zwiedzanie na rowerze © FENIKS

Ktoś na moście stoi a ktoś z boczku most podcina ;) © FENIKS

Mały widoczek na jeszcze mniejszy ala wodospad © FENIKS

Lądek Zdrój Stary Rynek, lodziarz zastraszony ;) lody gratis ;) © FENIKS

Główny terrorysta pogromca lodziarzy, ulubieniec Pań ;)) © FENIKS

Honorowe kółeczka po rynku i podziwianie staroci wystawionych na sprzedaż, jak np. Feniks ;)) © FENIKS

Nic dodać nic ująć uśmiech bezcenny © FENIKS

Kwiaty dla Pani piwko dla Feniksa ;)) © FENIKS

W Stroniu dołączamy do małego peletonu słabiutkich MTB aby pokazać rowerzystom na czym jazda polega ;) © FENIKS

Jak to Patrycja ujęła Wilkowyje tylko wina brak ;) © FENIKS

Podjazd pod Czarną Górę i ciąg maszyn zaczyna Lotus piękna i bestia © FENIKS

I tak od połowy podjazdu aż pod samą Puchaczówkę ciąg parku maszyn czekających na start © FENIKS

Maszyna czekająca na start nr 1 © FENIKS

Maszyna czekająca na start nr 2 © FENIKS

Maszyna czekająca na start nr 3333 © FENIKS

Maszyna czekająca na start nr 4 © FENIKS

Maszyna czekająca na start nr 5 © FENIKS

Jak widać Start a dla nas koniec podjazdu tu nas już nie puścili zakichańce jedne, stoperan dla was Panowie na następny tydzień © FENIKS

Żeby rozluźnić atmosferę Warka przyszła z pomocą ;))) © FENIKS

A jednak dalsza podróż przebiegała w iście świetnym humorze ;) wiadomo z Feniksem wszystko co najlepsze ;))) © FENIKS

Krew, pot, ząbki na telewizorach.

Czwartek, 15 sierpnia 2013 Kategoria Góry Stołowe, Pierwsze poty 100km - 200km, Z grupką śmiałków. Uczestnicy
Km: 116.00 Km teren: 38.00 Czas: 07:15 km/h: 16.00
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Felt mtb Q900 Aktywność: Jazda na rowerze
Czwartek poranek, teraz się zacznie opowieść jak z horroru ;().
Nic nie podejrzewający jak biedne owieczki spotykamy się w Kłodzku w ekipie Ryjek, Zibi, Tomek nowa krew i ja, aby podążyć do Karłowa na spotkanie z resztą stada, Lea, Merlin, Toomp i nasz pasterz przewodnik główny wykonawca brudnej roboty ;) rzeźnik Bogdan.
Miała to być trasa pasi łąki czyli spokojna przeprawa przez leśne głusze, podziwianie okolicznych kamyczków ( telewizorów ) i smakowanie kwaśnicy, ale tak zawsze uspakaja się zwierzynę przed ( w przypadku Ryjka nowej towarzyszki będzie to najlepiej brzmiało ) świniobiciem ;).
Jak zawsze zaczęło się próbą rozproszenia stada czyli pozostawieniem jeszcze żywych ale już potencjalnych ofiar w lesie, sztuka po sztuce, żeby jedna ofiara nie straszyła drugą widząc swoje nogi wyżej głowy ;). Zaczęło się od delikatnego salta Merlina, później zagubiony ale to na długość wzroku Ryjek i całkowitą próbą odseparowania mnie od reszty przed pierwszym posiłkiem w Pasterce, czyli kwaśnicą.
Później już regularnie Merlin uparł się i koniecznie chciał wykonać udane salto wokół własnej osi, Lea próbowała pokonywać skalne zjazdy tylko na przednik kole bez trzymanki a ja dowiedziałem się że nawet Feniksy nie zawsze podczas lotu zdążą wznieść się w górę i potrafią piórami wyszorować skały, co po powrocie do domu kończyło się prośbą o wniesienie roweru ;).

No ale co ja tu będę dalej pisał niech resztę proszę wycieczki zdjęcia opowiedzą.

Batorówek i jeszcze nic nieświadomi co ich czeka © FENIKS

Choć ciężki sprzęt na leśnej drodze do Karłowa mówił wyraźnie zawróćcie, zginiecie !!!!! ;) © FENIKS

Dojeżdżamy do Karłowa w oddali ukazuje się Szczeliniec © FENIKS

Spotkanie całą grupą w Karłowie pod sklepem spożywczym, Bogdan tu przyjął zamówienie od sprzedawcy na świeże bitki jagnięce ;) © FENIKS

Po próbach dywersji i rozproszenia stada jednak wszyscy docieramy do Pasterki a nawet o trzy osoby więcej które serdecznie Pozdrawiam. Owieczki jeden, przewodnik rzeźnik zero ;)) © FENIKS

Po napojeniu i zjedzeniu smacznej Kwaśnicy ;)) ruszamy dalej ale już padają pewne podejrzenia co do intencji nowego pasterza, przewodnika © FENIKS

Zibi jako pierwszy coś zaczyna podejrzewać i szuka banana do wstępnej obrony i dzwoneczka w razie gdyby zgubił się w leśnej głuszy. Reszta jeszcze nieświadoma patrzy się ze zdziwieniem © FENIKS

Najpierw trzeba wprowadzić ofiary w błogi nastrój a do tego najlepsze są cudne widoki © FENIKS

Widok nr 2. Jak tu pięknie nawet można się potaplać w błotku © FENIKS

Widok nr 3. Lekka fascynacja ;) © FENIKS

Po tych widokach nasza gwiazdka jest gotowa podążyć wszędzie za nowym przewodnikiem ;( ale ja trzymam rękę na pulsie ;)) jak na razie ;) © FENIKS

Do spełnienia marzeń docieramy do innych owieczek żeby jeszcze bardziej wpaść w podziw tych jak że pięknych terenów i jeszcze głębiej się oddać zniewoleniu umysłu przez przewodnika ;) © FENIKS

Ostatni widok Lei i jej gładkich kolanek przed jazdą na jednym kole ;)) © FENIKS

Spoglądając na te piękne widoki z samego szczytu mamy z Leą plan © FENIKS

Ja udając że jestem całkowicie nieświadomy zaistniałej sytuacji odwracam uwagę pięknych dziewczyn ;)) i przewodnika mianem rzeźnika ;)) © FENIKS

A Lea jako dywersję w tym samym czasie odkręca linki hamulcowe. Co się później okazało pomyłkowo zamiast w rowerze Bogdana odkręciła Zibiemu ;((. Co za peszek © FENIKS

Po niezbyt udanej dywersji ratujemy się ucieczką, Lea poznaje tajniki zjazdu na przednim kole bez trzymanki co kończy się skalnym wirażem i rozwalonym kolanem ;( © FENIKS

Ale dalej dzielnie pokonuje wszystkie podstępnie uknute przez przewodnika rzeźnika ;)) zjazdy i to z taką gracją ;) © FENIKS

Reszta grupy żeby dywersja nie była na nich ucieka w popłochu tak samo pokonując zjazdy z pełną gracją ;) © FENIKS

Jednak po zjeździe okazuje się że Lea za mocno kruszyła skały i kolano musi przejść mały przegląd, Tomek oddał jej jedyną porcję którą przeważnie stosuje aplikując ( wciągając nosem ) ałć ;)) ale podobno dożylnie działa jeszcze szyb © FENIKS

W dalszej części trasy Ryjek udał się tak szybko jak tylko mógł aby sprawdzić czy wyłomy w skałach są wystarczające tak na pół roweru ;). I tu ja próbując lot Feniksa wytarłem piórami okoliczne skały i przy okazji, jeszcze o tym nie wied © FENIKS

Gdy już się skaturlałem to tak wyglądał ten jak że wyszukany zjazd od dołu ;) Co prawda był super © FENIKS

Ameryka i tu wreszcie mały odpoczynek i czas na rozmowy o dalszej próbie ocalenia skóry i likwidacji nowego przewodnika ;). W wolnej chwili Lea macza bułeczkę aby sprawdzić soczystość blood © FENIKS

Wreszcie nasze wysiłki i próba obrony własnej skóry zaczynają przynosić efekty ;), Bogdan dostaje po kapciach ;) © FENIKS

Gdy załapał że z nami nie ma żartów wyprowadził nas na piękną nową szeroką gładziutką drogę gdzieś między Broumovem a Policami. Ale i tak miał w tym swój plan bo nasze opony zaczęły roztapiać się i tylko patrzeć jak się usmażymy na © FENIKS

Nawet w koparce gąsienice się roztopiły ;)) a co dopiero nasze popnki. Więc grupa szybko się rozbiła i każdy ratował się jak mógł. Bo jak widać cwany Bogdan chciał do sklepu dostarczyć nie tylko świeże mięsko ale i już usmażone ;)) © FENIKS

Na szczycie Lea sprawdza czy zostały choć rafki, Toomp daje Zibiemu pompkę żeby jako pierwszy dmuchną Bogdana za ten podjazd ;))) A później każdy po kolei ;)) © FENIKS

W ramach odpustu dalsza trasa to już korzenne przyprawy ;) aż szczęka wypada i śrubki się odkręcają ;). Ryjek ma błyskawice w oczach ;) © FENIKS

Jednak po wszystkim docieramy do knajpki z której zjazdem asfaltowym nabijamy max prędkości zjazdu tak wszystkim na obiad się spieszyło. Bo wiedzieli już że dali rady i sami obiadem nie będą ;) © FENIKS

Wreszcie to co owieczki lubią najbardziej ;) soczysta trawa, przejrzyste widoki i mokre piwko ;) © FENIKS

Gdy Bogdan zdał sobie sprawę że tym razem mu nie wyszło zdecydował się zabrać nas na koniec tej jak że pięknej wycieczki przyrodniczej na obiad gdzie i tak już czekała dodatkowa eskorta od strony Lei ;) © FENIKS

Bardzo wam wszystkim dziękuję za ten jak że mocny wyjazd i świetną atmosferę i do zobaczenia na trasie.

Oj ta praca.

Środa, 14 sierpnia 2013 Kategoria Do pracy, Lajchcik - 0km - 50km, Samotnie
Km: 6.00 Km teren: 0.00 Czas: km/h:

Szczytnik z Patrycją.

Niedziela, 11 sierpnia 2013 Kategoria Lajchcik - 0km - 50km, Only we
Km: 46.00 Km teren: 0.00 Czas: km/h:
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Felt mtb Q900 Aktywność: Jazda na rowerze
W piękną niedzielę wybraliśmy się na mały rekonesans okolic Polanicy i Szczytnej co dodatkowo zostało połączone z obiadkiem przy zimnej Warce i śpiewie zespołów artystycznych.
Ale co ja tu będę pisał, jak zawsze przebieg wyjazdu niech parę zdjęć opowie.

Po podjeździe z Wielisławia na Starków pełen uśmiech czyli zaczynamy © FENIKS

Gra wzroku czyli kto pierwszy mrugnie ten stawia obiad ;)) © FENIKS

Po trzech godzinach konkurs drgających rzęs wygrywa © FENIKS

Próbuję odgadnąć myśli ? Postawi placka po węgiersku czy zapiekankę w narożnej knajpce ;) © FENIKS

Lustrzane odbicie Pięknej i Bestii ;) © FENIKS

Mały odpoczynek w parku zdrojowym w Polanicy przy porywających występach zespołów artystycznych. Pani tak dawała w bęben że aż mikrofon się poddał i opadł ;)). To się nazywa moc przekazu © FENIKS

I wreszcie obiadek obiecany, prze ze mnie oj kurcze przegrany ;(. Bo muszka do oka mi wpadła ;) © FENIKS

Za Piekiełkiem a przed podjazdem na Szczytnik piękny staw w nim kaczki obok łabędź i gargamel ;)) © FENIKS

Kaczucha podpłynęła rozprawić się z gargamelem © FENIKS

A za nią eskorta która pomogła dobić gadzinę © FENIKS

Szczytnik i Zamek Misyjny ale Opata tam nie było, oczywiście tego mokrego zimnego ;) © FENIKS

Widok z tarasu widokowego ze Szczytnika na Patrycję ;) i jakieś tam dolinki ale to już piąty plan ;)) © FENIKS

Żeby nie było mały plener w stronę Polanicy i okolic © FENIKS

Trochę wspinaczki po okolicznych skałkach i pamiątkowe zdjęcie przed zrzuceniem Feniksa w przepaść ;( © FENIKS

Po próbie zrzutu doszliśmy do wniosku że jeszcze się przydam do robienia zdjęć i tak ostałem i na następne zdjęcie pod bramą do raju ;) się załapałem © FENIKS

Cicho sza sprawdzimy co za smok za bramą mieszka ;)) © FENIKS

Smok zamknięty był na cztery spusty, więc pojechaliśmy na sławny Polanicki podwójny most ;))) © FENIKS

15km przed Kłodzkiem grzeczne pytanko " Paweł czy została Ci jakaś woda w bidonku " © FENIKS

A w wycieczce udział wzięli Panna i Gargamel ;)) © FENIKS

Oj znowu praca ;)

Piątek, 9 sierpnia 2013 Kategoria Do pracy, Samotnie, Lajchcik - 0km - 50km
Km: 30.00 Km teren: 0.00 Czas: km/h:
Czyli do i z pracy ;)

Poszukiwany cowboy na rodeo.

Poniedziałek, 5 sierpnia 2013 Kategoria Góry Bardzkie, Na luzie 50km - 100km, Samotnie
Km: 52.00 Km teren: 14.00 Czas: 02:32 km/h: 20.53
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Felt mtb Q900 Aktywność: Jazda na rowerze
W poniedziałek dowiedziałem sie że jest poszukiwany jeździec na rodeo, oczywiście bez chwili wahania wsiadłem na białą maszynę i podążyłem jak już dawno zauważyłem moją ulubioną trasą na Wojciechowice a później przez przełęcz Łaszczową czerwonym szlakiem obok Kłodzkiej Góry na Podzamek i Kolonię, Jaszkową, Skrzynkę itd ;).
Uwielbiam jeździć lasami z Wojciechowic na Podzamek jak dla mnie są jakieś inne magiczne, tajemnicze.
OK więc jechałem aby zgłosić się na rodeo.

A przebieg trasy i jak poszło na zawodach mała fotorelacja opowie ;).

Po drodze prawie u szczytu Wojciechowic spotykam małego wijca co na drugą stronę ulicy chciał się przeprawić. Oczywiście pomogłem taki ze mnie dobroczyńca ;) © FENIKS

Szczyt Wojciechowic i początek przełęczy © FENIKS

Widok trochę na Bardo a trochę na Kamieniec. Nie mogę się zdecydować ;)) © FENIKS

Czerwony szlak i początek magicznego lasu © FENIKS

Czerwony szlak i dalsza część magicznego, tajemniczego lasu © FENIKS

Widok z czerwonego szlaku na zalew Pilce i Kamieniec © FENIKS

Mały dylemat ? którędy jechać ? w prawo czy lewo ? © FENIKS

Wybrana droga szybki szutrowy zjazd gdzieś na 50km/h ;) © FENIKS

Jedna fotka na plener a moja osoba to tylko do kontrastu ;) © FENIKS

Początek drogi na Kolonię, ale ktoś mi zajumał białą maszynę więc przechodzę w styl żurawia i w © FENIKS

I w pogoń za złoczyńcą aż mi postać rozmywa taką prędkość miałem ;))) © FENIKS

Po odzyskaniu maszyny;) jeszcze jedna fotka już na spokojnie z Koloni na przełęcz i Kłodzką Górę © FENIKS

I wreszcie zgłaszając się w umówione miejsce dosiadam jako cowboy Ognistą Błyskawicę i cisnę na zawody rodeo. O przebiegu i finale zawodów w następnym numerze zwariowanego Feniksa ;)) © FENIKS

Pasterka Zamek Bishofen Skalne Miasto Kwaśnica !

Sobota, 3 sierpnia 2013 Kategoria Góry Stołowe, Pierwsze poty 100km - 200km, Z grupką śmiałków. Uczestnicy
Km: 135.00 Km teren: 47.00 Czas: 07:46 km/h: 17.38
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Felt mtb Q900 Aktywność: Jazda na rowerze
Oj to ruszę wreszcie z tym wyjazdem jakoś czasu ostatnio mało i jak do domu wracam z pracy to przeważnie spać ;))).
Ale do rzeczy.
Sobota poranek i już piękne słońce grzeje, na pewnym placu ale nie defiladowym o 08:00 w Kłodzku zbiera się grupa szalonych jak zawsze rowerzystów w składzie : dwie gwiazdki ale nie hotelowe, tylko nasze, Piękne ! Lea i Ania, niejaki Ryjek przewodnik stada lider żółtej koszulki, Zibi twarda noga co łańcuchy rwie, Ra1984 czyli Tomek pogromca zjazdów, ja Feniksowaty co Kwaśnicy się nie kłania. Po przywitaniu i pokłonach aż po sam asfalt ruszamy na podbój gór Stołowych na początek i podbicie zamku Bishofen jak i zburzenie Skalnego Miasta do kamyczka. Po drodze w schronisku Pasterka czeka na nas jeszcze Merlin083 który nie jedzie z nami od początku bo jak będzie widać lubi jeździć toples a to nie wypada o poranku i lepiej jak spotkamy się już w warunkach mniej cywilizowanych ;))). Nie wspomnę że czekały też na nas trzy piękne koleżanki Lei ale to w połowie trasy, to możecie sobie wyobrazić co one wyprawiały i jak były ubrane że odważyliśmy się z dziewczynami spotkać dopiero w obwarowanym zamku gdzie wjazd tylko za okazaniem dowodu lat 18 a nawet 21 ;))))).
Jakie przygody po drodze nas spotkały i co się działo albo raczej wyprawiało to parę jak zawsze zdjęć pokaże.

Zlot o poranku tylko ubrani, Ci to toples siedzą po krzaczorach w górach czekając na dołączenie do ekipy © FENIKS

Asfaltowy podjazd Szczytna - Karłów jeszcze wszyscy uśmiechnięci od paska do paska kasku ;) © FENIKS

Wjeżdżamy w leśne ścieżki i ukazuje się rześki strumyk. Perspektywa pierwsza ! jedni się myją a drudzy piją ;)) © FENIKS

Z drugiej perspektywy ci co piją i tamci na górze co myją ;)) © FENIKS

Po piciu i myciu tak wygląda las, wysączyli wszystką wodę co do kropelki i totalna susza © FENIKS

Lea i Zibi tak zagadani że nie widzą co na drodze się czai !?!? © FENIKS

A czai się żmija nienasycona co na rowerze karnąć by się chciała jeśli ktoś da ciała ;) © FENIKS

Pierwszy widok pięknych skał czyli w miarę dziko już jest, gdzieś tu Merlin się kryje ;) © FENIKS

Dojeżdżamy do Pasterki i wiadomo czemu dopiero tutaj spotykamy się z kolegą Merlinem ;)) © FENIKS

Po ruszeniu ze schroniska spotykamy pod skalnym grzybem jakiegoś szaleńca co zamiary ma niecne © FENIKS

Widok Praskiego Traktu jeśli się nie mylę ale gdzie ekipa, no fakt szaleniec ;( © FENIKS

Machovsky Kriz i ekipa fotoreporterów czających się na Ryjka © FENIKS

I Zibi twarda noga miękki żylak ;)) a raczej łańcuch co prysną jak nitka gdy tylko Zibi pod górkę nacisną ;) © FENIKS

Ekipa w komplecie ;))) na Bozanovskim Szpiczaku czyli pięknym balkonie widokowym © FENIKS

I mały widok z balkonu na leśne ostoje © FENIKS

Ryjek który sprawdza czy kamole są dobrze umiejscowione ( kurcze jakie trudne słowo ) © FENIKS

Wreszcie dojeżdżamy do małej Czeskiej knajpki gdzie obsługa jest tak gościnna jak kolor wody w jeziorku czyli g......... jak szybko wjechaliśmy tak jeszcze szybciej odjechaliśmy © FENIKS

Piękny i szybki zjazd łąką a dla czego szybki ? Bo tu padło słowo że na końcu łąki piwko jak marzenie. I tak cisnęli jeden przez drugiego i wypadało by napisać jedna przez drugą, oj popraw się Feniks ;( © FENIKS

I tak było Kwaśnica po prostu miodzio czyli raj na ziemi pierwszy raz zaczynając pierwszy kufelek myślałem już o drugim ;) I nie tylko moja tak myślała ;)) Lea Pani Ty Moja ;))) ukłony po żwirek na chodniku © FENIKS

Po małym relaksie ekipa wyrwała w górę lasu i po paru minutach okazało się że brakuję przewodnika Ryjka i zerwiłańcucha czyli twardej łydki Zibiego ;)) a oni jeszcze sprawdzali czy aby pukale są puste ;) © FENIKS

W dalszej części trasy docieramy do obozu Apaczów z nazwy twarde czoła, gdzie RA i Merlin w trakcie ucieczki pokazują nam jak się zjeżdża z ostrej stromej góry. Brawo Panowie ::::: za ten wpis piwko przy następnym wyjeździe ;) © FENIKS

I jak widać cała ekipa przeżyła skalpowanie a nawet co nie którzy mieli parę głów na swoim koncie w plecakach © FENIKS

Dalsza droga przebiega w odkrytym słońcu po łąkach gdzie temperatura przyciska prawie 38 stopni i zaczynamy się rozpuszczać © FENIKS

Poszukiwanie jakiegoś stawu, jeziorka, kałuży, ratunku wody dla ochłody ;( © FENIKS

Wreszcie docieramy do zamku Bishofen gdzie już czekają na nas przesympatyczne koleżanki Lei oczywiście wstęp od lat 18 ;). I smaczny obiad który dodaje energii na dalszą drogę jak i napoje chłodzące © FENIKS

Po smacznym obiadku coś jeszcze piękniejszego, pływanie w leśnym jeziorku, Lea czai się tylko nie mam pojęcia na kogo ;0. A temperatura wody 25 stopni i cud miód i orzeszki © FENIKS

Wszystko wiadomo Lea tak lubi Feniksa że jak tylko zamoczyłem nogi przeżyłem próbę utopienia mej osoby a za plecami słyszałem donośny śmiech ze słowami pod wodę gadzinę ;(( © FENIKS

Na tym zdjęciu wiadomo kto był zleceniodawcą i chciał się pozbyć kruchego, marnego, słabiuśkiego Feniksa ;)) © FENIKS

Po mokrych zabawach musieliśmy rozstać się z koleżankami Lei i ruszyć dalej w nieznane © FENIKS

Gęsiego a po lewej stronie widoczek trochę jak z Miami tylko inne palmy ;) © FENIKS

Jedna mała fotka że przetrwałem potop i dalej brnę dokuczając ekipie ;)) © FENIKS

Małe zbliżenie a na skałach wojenny taniec krwawych wilków ;) czyli będzie impreza © FENIKS

Lea dostała cynk że w pobliżu czuć zapach napoju chłodzącego i że zgłosili się nowi Panowie od czarnej roboty i dokończą to co nad jeziorkiem zaczęła ;((( © FENIKS

Wreszcie docieramy do Skalnego Miasta ale tylko trójka, hura więcej piwaaaaaaaa dla nas, dla moja ;) © FENIKS

Jednak radość była przed wczesna nagle jak grom zjawia się reszta ekipy z bardzo wyschniętymi gardziołkami © FENIKS

Po cichaczu gdy nikt nie widział Zibi dolewa Ani do bukłaku Czeskiej Śliwowicy, na początku Ania ma mały niesmak ale później przyjmuje to z godnością ;) © FENIKS

Ostatnie pamiątkowe zdjęcie w Skalnym i ruszamy dalej do Ameryki postrzelać ;))) © FENIKS

I wszystko wiadomo co gdzie i jak ;)) © FENIKS

Bez opisu i tłumaczenia czyli wszystko jasne ;) © FENIKS

Jak Ameryka to Ameryka tańce, swawole i podskoki © FENIKS

Feniks nie lujak tak tylko dawaj w tany bo Jozin z Bazin leci © FENIKS

Po tańcach i podskokach czas na mały odpoczynek i oranżadę ;)) © FENIKS

Dalej to juz walka o przetrwanie Lea wydarła tak że ekipa po lesie się pogubiła;)) © FENIKS

Ale po jakiś paru minutach znowu wszyscy w komplecie się zjawiają i dalszą podróż uskuteczniają © FENIKS

O zmierzchu docieramy do Radkowa nad zalew tu już bez kąpieli i prób topienia bo noc idzie. Czyli Do Kłodzka czas uderzyć bo tam gorąca kąpiel czeka i zimne p © FENIKS

Wielkie i gorące jak ten dzień podziękowania dla całej ekipy za tak super spędzony dzień i wyjazd pełen szalonych przygód.