Styczeń, 2014

Zaśnieżona Łaszczowa.

Piątek, 31 stycznia 2014 Kategoria Samotnie, Ognisko nie tylko środowe, Lajchcik - 0km - 50km, Góry Bardzkie
Km: 26.00 Km teren: 9.00 Czas: 01:43 km/h: 15.15
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: TREK - X pro 9458 Aktywność: Jazda na rowerze
O poranku mój husky zabrał mnie na spacer,tak spacerując zobaczyłem że świeci jakieś słoneczko i warto to wykorzystać,więc czas spaceru skrócony do minimum ;) i szybko zimowy Trek i w las.
Udałem się na swoją ulubioną trasę, Wojciechowice, przełęcz Łaszczowa i w stronę Kukułki.
Uwielbiam te tereny i z chęcią tam zawsze jeżdżę.

A jak było parę zdjęć opowie.
Koniec podjazdu pod szczyt Wojciechowic. Droga super w sam raz na sprawdzenie nowych opon © FENIKSZjazd przed źródełkiem, pięknie biało
Zjazd przed źródełkiem, pięknie biało © FENIKSŁaszczowa żółtym szlakiem w stronę Kukułki, przeprawę czas zacząć ;))
Łaszczowa żółtym szlakiem w stronę Kukułki, przeprawę czas zacząć ;)) © FENIKSKlimat był piękny z każdej strony z drzew sypało śniegiem
Klimat był piękny z każdej strony z drzew sypało śniegiem © FENIKSOczywiście zawsze jakaś przeszkoda musi byś, jak nie wygłodniałe wilki to zwalone drzewo ;))
Oczywiście zawsze jakaś przeszkoda musi byś, jak nie wygłodniałe wilki to zwalone drzewo ;)) © FENIKSW środku lasu słońce ledwo się przebijało
W środku lasu słońce ledwo się przebijało © FENIKSAle jakoś się przebijało ;) sprawdzałem czy rzucam cień ;))
Ale jakoś się przebijało ;) sprawdzałem czy rzucam cień ;)) © FENIKSDelikatny podjazd gdzie musiałem ostro wiosłować ;)
Delikatny podjazd gdzie musiałem ostro wiosłować ;) © FENIKSI super szybki zjazd gdzie rozglądałem się za gipsem w razie WW ;))
I super szybki zjazd gdzie rozglądałem się za gipsem w razie WW ;)) © FENIKSJak zima i las to bez ogniska nie ma jazdy tak to z Feniksem jest ;))
Jak zima i las to bez ogniska nie ma jazdy tak to z Feniksem jest ;)) © FENIKSMały problem z hamulcami a może od początku ich nie było, tak rower zaśnieżyło ;))
Mały problem z hamulcami a może od początku ich nie było, tak rower zaśnieżyło ;)) © FENIKSTak a tam trzeba wrócić przed nocą, czyli do domu a może jeszcze do piwnicy ;))
Tak a tam trzeba wrócić przed nocą, czyli do domu a może jeszcze do piwnicy ;)) © FENIKSPanowie pomyśleli o zbłąkanych rowerzystach i jedzenia było w brud ;)
Panowie pomyśleli o zbłąkanych rowerzystach i jedzenia było w brud ;) © FENIKSTen kawałek był kontrastowy, zieleń i biel na żywo było cudnie
Ten kawałek był kontrastowy, zieleń i biel na żywo było cudnie © FENIKSA na koniec słońce zaszło i tępo trzeba było zwiększyć, bo wichura w lesie się rozdmuchała że rowerem podrzucało ;)
A na koniec słońce zaszło i tępo trzeba było zwiększyć, bo wichura w lesie się rozdmuchała że rowerem podrzucało ;) © FENIKS

Pradziad szósta rano. Dzień 2.

Niedziela, 26 stycznia 2014 Kategoria Czechy Uczestnicy
Km: 0.00 Km teren: 0.00 Czas: min/km:
Pr. maks.: Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m
Na drugi dzień tego wspaniałego pobytu kolega i przewodnik w jednym zaplanował pobudkę o 06.00 raniutko i przeprowadzenie ekspedycji na Pradziada, żeby zrobić sesję zdjęciową wschodu słońca.
OK jakoś przetrwałem poranny alert, ale jakoś wczorajsze opowieści jeszcze mnie trzymały ;)) do tego stopnia że na szybkiego poszła kurtka na bluzkę taki gorący chłopak jest z mła ;).
Po sesji porannej, śniadanko i z dziewczynami runda druga Pradziad i okolice.

A jak było ?

Poranek, albo jeszcze środek nocy ;) Janusz jak zawsze pierwszy ;)
Poranek, albo jeszcze środek nocy ;) Janusz jak zawsze pierwszy ;) © FENIKSJednak to był środek nocy, co ja tu robię do giastka ;(
Jednak to był środek nocy, co ja tu robię do giastka ;( © FENIKSNawet Pradziad jeszcze śpi a ja drałuję go przywitać ;)
Nawet Pradziad jeszcze śpi a ja drałuję go przywitać ;) © FENIKSNa tle wieży księżyc jeszcze na pełnej wysokości, jestem pewien że wszyscy jeszcze smacznie śpią ;(
Na tle wieży księżyc jeszcze na pełnej wysokości, jestem pewien że wszyscy jeszcze smacznie śpią ;( © FENIKSW oddali ujawniają się dwie postacie, czy to Janusz i Ryjek czy zbłąkani turyści, pewnie jedno i drugie ;)
W oddali ujawniają się dwie postacie, czy to Janusz i Ryjek czy zbłąkani turyści, pewnie jedno i drugie ;) © FENIKSJak na razie ani słońca ani gór tylko piękna tafla chmur
Jak na razie ani słońca ani gór tylko piękna tafla chmur © FENIKSNa szczycie dwóch Panów razem a jednak osobno postanowiło za focić ;)
Na szczycie dwóch Panów razem a jednak osobno postanowiło za focić ;) © FENIKSA w oddali coś się zaczyna dziać, tak to na pewno słoneczko wychodzi i dobrze bo już czas na śniadanie wracać i może jeszcze pospać godzinkę ;)
A w oddali coś się zaczyna dziać, tak to na pewno słoneczko wychodzi i dobrze bo już czas na śniadanie wracać i może jeszcze pospać godzinkę ;) © FENIKSPierwsze promienie i od razu cieplej
Pierwsze promienie i od razu cieplej © FENIKSPoczątek fazy drugiej
Początek fazy drugiej © FENIKSPo śniadaniu ale bez dodatkowej drzemki ruszamy na podejście drugie Pradziad. Tylko zamieniliśmy diabełka Janusza na dwa Aniołki ;))
Po śniadaniu ale bez dodatkowej drzemki ruszamy na podejście drugie Pradziad. Tylko zamieniliśmy diabełka Janusza na dwa Aniołki ;)) © FENIKSPradziad w nocy, Pradziad o poranku, Pradziad w środku dnia. Ja chcę do domu ;)))
Pradziad w nocy, Pradziad o poranku, Pradziad w środku dnia. Ja chcę do domu ;))) © FENIKSA jeszcze jeden diabeł i dwa Aniołki ;))
A jeszcze jeden diabeł i dwa Aniołki ;)) © FENIKSTe zdjęcia powiększyłem do rozmiarów 3/3 metry i jako fototapeta w pokoju wisi ;)) Nie korekta teraz ja wiszę razem z fototapetą w piwnicy ;))).
Te zdjęcia powiększyłem do rozmiarów 3/3 metry i jako fototapeta w pokoju wisi ;)) Nie korekta teraz ja wiszę razem z fototapetą w piwnicy ;))). © FENIKSA to gorąca herbatka z grupą Bogdana w Svycarna. Taka gorąca że aparat robił zdjęcia tylko przez parę ;)
A to gorąca herbatka z grupą Bogdana w Svycarna. Taka gorąca że aparat robił zdjęcia tylko przez parę ;) © FENIKSI wszystko jasne ;))
I wszystko jasne ;)) © FENIKSGorąca knajpka gdzie aparaty parują ;) a dziewczyny podrywają ;))
Gorąca knajpka gdzie aparaty parują ;) a dziewczyny podrywają ;)) © FENIKSPowrót na punkt zborny
Powrót na punkt zborny © FENIKSWszyscy podziwiamy mistrza w zjazdach na czas
Wszyscy podziwiamy mistrza w zjazdach na czas © FENIKSI choć uśmiechy rozjaśniają okolicę to już koniec tej wspaniałej przygody
I choć uśmiechy rozjaśniają okolicę to już koniec tej wspaniałej przygody © FENIKS

Pradziad Jeseniki i szalona Dwunastka. Dzień pierwszy ;).

Sobota, 25 stycznia 2014 Uczestnicy
Km: 0.00 Km teren: 0.00 Czas: min/km:
Pr. maks.: Temperatura: -11.0°C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m
W skrócie plan wyjazdu Ryjek, plan wykończenia grupy pieszej Ryjek, plan rozbicia się na zakręcie Ryjek ;)))) i tak można by wymieniać w nieskończoność ;).
Czyli wyjazd na dwu dniowy szaleńczy wypad pod Pradziadem ;) a może na Pradziadku ;).
Z góry dzięki Ryjku za organizację tego super przedsięwzięcia i wszystkim tam obecnym za jakże świetnie spędzony czas i zarąbiste ;)) towarzystwo.
Już na miejscu ekipy podzieliły się na pieszych, zjazdowców, biegaczy i podrywaczy ;)) kto co lubił to wyczyniał ;).
A jak było i co się działo ;).

To był piękny dzień wszyscy unosili się nad ziemią jak poduszkowiec ;)) tak że łatwo było poruszać się na śnieżnych wydmach ;) © FENIKS
Przewodnik i pakowanie bagaży które pojechały o poranku do hotelu
Przewodnik i pakowanie bagaży które pojechały o poranku do hotelu © FENIKSOstatnie przepakowania co na narty a co do hotelu i nagle Zibi o kurcze a mój plecak został w aucie a auto 10 km niżej ;( i to do jutra ;)
Ostatnie przepakowania co na narty a co do hotelu i nagle Zibi o kurcze a mój plecak został w aucie a auto 10 km niżej ;( i to do jutra ;) © FENIKSGrupa piesza czas ruszać na początek przywitało nas piękne słoneczko, no inaczej nie wchodziło w grę ;)
Grupa piesza czas ruszać na początek przywitało nas piękne słoneczko, no inaczej nie wchodziło w grę ;) © FENIKSW oddali pięknie pręży się Pradziad ale my jak na razie w drugą stronę
W oddali pięknie pręży się Pradziad ale my jak na razie w drugą stronę © FENIKSDochodzimy na szczyt Vysoka Hole 1462m n.p.m. Ania zaczyna ustawiać foto na piękne zdjęcia
Dochodzimy na szczyt Vysoka Hole 1462m n.p.m. Ania zaczyna ustawiać foto na piękne zdjęcia © FENIKSNa szczycie ukazuje się piękny teren i goście latająco jeżdżący na nartach
Na szczycie ukazuje się piękny teren i goście latająco jeżdżący na nartach © FENIKSLea przecierała szlak bo zaczęło ładnie zamiatać na szczycie
Lea przecierała szlak bo zaczęło ładnie zamiatać na szczycie © FENIKSNarciarze spadali z nieba jak ulęgałki ;)
Narciarze spadali z nieba jak ulęgałki ;) © FENIKSPo dobrym rozbiegu można było poskakać po chmurkach ;)
Po dobrym rozbiegu można było poskakać po chmurkach ;) © FENIKSI jeszcze jeden malutki widoczek
I jeszcze jeden malutki widoczek © FENIKSRyjek wyciąga coś z nogawki ;) podobno będzie podrywał dziewczyny ;))
Ryjek wyciąga coś z nogawki ;) podobno będzie podrywał dziewczyny ;)) © FENIKSI długo nie trzeba było czekać ;) a ja to co ;(
I długo nie trzeba było czekać ;) a ja to co ;( © FENIKSPo czułych objęciach ;) docieramy do przepięknych widoków, wreszcie Ryjek zaczął robić zdjęcia a ja mogłem się po przytulać ;)))
Po czułych objęciach ;) docieramy do przepięknych widoków, wreszcie Ryjek zaczął robić zdjęcia a ja mogłem się po przytulać ;))) © FENIKSI jeszcze mały widoczek
I jeszcze mały widoczek © FENIKSGdy ja zająłem się zdjęciami Ryjek wykorzystał sytuację i znowu uciekł z dziewczynami ;)
Gdy ja zająłem się zdjęciami Ryjek wykorzystał sytuację i znowu uciekł z dziewczynami ;) © FENIKSAle mały szantaż może zrobić cuda i już są przy Feniksie ;)))
Ale mały szantaż może zrobić cuda i już są przy Feniksie ;))) © FENIKSI wreszcie sprawiedliwy podział ;)
I wreszcie sprawiedliwy podział ;) © FENIKSZrobiło się tak kolorowo że tylko zdjęcia to przekażą ;))
Zrobiło się tak kolorowo że tylko zdjęcia to przekażą ;)) © FENIKSI jeszcze małe chmurki
I jeszcze małe chmurki © FENIKSO jej ja okrutna zrzuciłam Ryjka z lodowej skarpy ;( co teraz będzie ? Dobrze będzie ;))
O jej ja okrutna zrzuciłam Ryjka z lodowej skarpy ;( co teraz będzie ? Dobrze będzie ;)) © FENIKSPróba pokonania lodowej rzeki, ale bez obaw ja już ją pokonałem a ważę naj ;))))
Próba pokonania lodowej rzeki, ale bez obaw ja już ją pokonałem a ważę naj ;)))) © FENIKSPomocna dłoń ? Nie to próba uchwycenia Lei jak robi wymyk na lodzie ;))
Pomocna dłoń ? Nie to próba uchwycenia Lei jak robi wymyk na lodzie ;)) © FENIKSTaka mała delikatna droga wspinaczki
Taka mała delikatna droga wspinaczki © FENIKSA kuku załatwiłam przewodnika hihihi ;)
A kuku załatwiłam przewodnika hihihi ;) © FENIKSTerrorystka zamaskowana ;) Ryjek wszystko OK to tylko mały poślizg
Terrorystka zamaskowana ;) Ryjek wszystko OK to tylko mały poślizg © FENIKSNo żeby nie było załatwiłem ich wszystkich taki jestem gość ;))) Ale którędy dalej ;(
No żeby nie było załatwiłem ich wszystkich taki jestem gość ;))) Ale którędy dalej ;( © FENIKSNa szczycie słyszę jakieś odgłosy to chyba ta ścieżka ;)
Na szczycie słyszę jakieś odgłosy to chyba ta ścieżka ;) © FENIKSI gdy już byłem prawie na szczycie tego podejścia moim pięknym oczkom ukazała się grupka z Ryjkiem na czele krzycząc ! Nas nie tak łatwo lodem spławić ;) i po podstępie a myślałem że obiad będzie 4 do 1go ;))
I gdy już byłem prawie na szczycie tego podejścia moim pięknym oczkom ukazała się grupka z Ryjkiem na czele krzycząc ! Nas nie tak łatwo lodem spławić ;) i po podstępie a myślałem że obiad będzie 4 do 1go ;)) © FENIKSPo powrocie do hotelu ekipa przy posiłku kurcze nie było podwójnego obiadku. A wieczór zakończyliśmy opowieściami kto kogo i dla czego chciał z lodowca zrzucić ;)))
Po powrocie do hotelu ekipa przy posiłku kurcze nie było podwójnego obiadku. A wieczór zakończyliśmy opowieściami kto kogo i dla czego chciał z lodowca zrzucić ;))) © FENIKSJeszcze raz dzięki dla wszystkich za te super dni z taką ekipą i do następnego.

Javornik zimą a jednak wiosna.

Poniedziałek, 6 stycznia 2014 Kategoria Z grupką śmiałków., Na luzie 50km - 100km, Góry Złote, Czechy Uczestnicy
Km: 83.00 Km teren: 6.00 Czas: 04:26 km/h: 18.72
Kalorie: kcal Podjazdy: 1175m Sprzęt: Felt mtb Q900 Aktywność: Jazda na rowerze
W ten piękny słoneczny dzień wyruszyliśmy z Ryjkiem na podbój Javornika a w nim dobrego jedzenia, zimnego piwka i może jakiś podryw wejdzie w grę ;).
Jak zwykle Ryjek okminił ;) trasę która obfitowała we wszystko co ma być dla tak zaprawionych rowerzystów jak my ;)).Czyli góry, lasy, rzeki, doliny, skały, rozpadliny i dziewczyny ;)).
Dzięki Ryjku jak zawsze do następnego.

A jak było rytualnie dwa zdjęcia pokażą.

Poranek i podjazd na szczyt Wojciechowic
Poranek i podjazd na szczyt Wojciechowic © FENIKS
Słońce zaczyna się przebijać za drzew, czas najwyższy bo droga na szczycie jeszcze lekko oblodzona © FENIKSRyjek daje do zrozumienia że to jego rower a może jego nawet dwa ;))
Ryjek daje do zrozumienia że to jego rower a może jego nawet dwa ;)) © FENIKSNowa droga którą znalazł przewodnik między Dzbanowem a Ożarami, droga bardzo fajna i malownicza
Nowa droga którą znalazł przewodnik między Dzbanowem a Ożarami, droga bardzo fajna i malownicza © FENIKSTest nowego skrótu wypadł pomyślnie ;). Ryjek u Ryjka się cieszy ;)
Test nowego skrótu wypadł pomyślnie ;). Ryjek u Ryjka się cieszy ;) © FENIKSW oddali ukazuje się zamek w Kamieńcu na który mam ochotę się znowu wybrać w najbliższym czasie
W oddali ukazuje się zamek w Kamieńcu na który mam ochotę się znowu wybrać w najbliższym czasie © FENIKSA tutaj postawię mój dom i zaproszę wszystkich z BS, tak brzmiały słowa Ryjka ;)
A tutaj postawię mój dom i zaproszę wszystkich z BS, tak brzmiały słowa Ryjka ;) © FENIKSSłońce uśmiechało się w naszą stronę, już wiedziałem że to będzie dobry dzień ;))
Słońce uśmiechało się w naszą stronę, już wiedziałem że to będzie dobry dzień ;)) © FENIKSW oddali Złoty Stok i wszystko zielenieje to wiosna
W oddali Złoty Stok i wszystko zielenieje to wiosna © FENIKSZłoty Stok podjechaliśmy na msze Trzech Króli
Złoty Stok podjechaliśmy na msze Trzech Króli © FENIKS
Nie pierwsza moja wizyta pod tym kościółkiem oczywiście jako turysta nie zbieracz z kapeluszem ;) © FENIKSNie pierwsza moja wizyta pod tym kościółkiem oczywiście jako turysta nie zbieracz z kapeluszem ;)
Nie pierwsza moja wizyta pod tym kościółkiem oczywiście jako turysta nie zbieracz z kapeluszem ;) © FENIKSSprawdzamy co robi Burmistrz a Ryjek jak zwykle dokucza zwierzętom
Sprawdzamy co robi Burmistrz a Ryjek jak zwykle dokucza zwierzętom © FENIKSŻegnaj Złoty Stoku przybywam Javorniku
Żegnaj Złoty Stoku przybywam Javorniku © FENIKSDroga tylko dla porządnych rowerzystów ;))
Droga tylko dla porządnych rowerzystów ;)) © FENIKSCoraz cieplej prawdę mówiąc można było jechać w samej bluzie
Coraz cieplej prawdę mówiąc można było jechać w samej bluzie © FENIKSOd 10 minut Ryjek tak na lewo spogląda, co on tam zobaczył czego Feniks nie widzi ;))
Od 10 minut Ryjek tak na lewo spogląda, co on tam zobaczył czego Feniks nie widzi ;)) © FENIKSW oddali ukazuje się Javornik oświetlony promieniami słońca, uśmiechniętego słońca ;))
W oddali ukazuje się Javornik oświetlony promieniami słońca, uśmiechniętego słońca ;)) © FENIKSZamek w Javorniku a my już do niego kręcimy ;)
Zamek w Javorniku a my już do niego kręcimy ;) © FENIKSPanorama Javornika i jakiś bąbel w kadr mi wlazł ;)))
Panorama Javornika i jakiś bąbel w kadr mi wlazł ;))) © FENIKSZdrowie Pięknych Pań a szczególnie Pani siedzącej przy środkowym stole ;) Ryjku wiesz o co chodzi ;))
Zdrowie Pięknych Pań a szczególnie Pani siedzącej przy środkowym stole ;) Ryjku wiesz o co chodzi ;)) © FENIKSPo pysznej pizzy mamy siłę na super podjazd na Przełęcz Lądecką
Po pysznej pizzy mamy siłę na super podjazd na Przełęcz Lądecką © FENIKSW oddali przebija się słońce na przełęczy a po lesie biegają przyjazne wilcy ;)
W oddali przebija się słońce na przełęczy a po lesie biegają przyjazne wilcy ;) © FENIKSPiękne widoki z Przełęczy Lądeckiej, można by było napisać że na pierwszym zdjęciu wręcz cudny widok ;))))))
Piękne widoki z Przełęczy Lądeckiej, można by było napisać że na pierwszym zdjęciu wręcz cudny widok ;)))))) © FENIKSDroga ku domowi trochę przed Trzebieszowicami i słońce nas dalej prowadzi
Droga ku domowi trochę przed Trzebieszowicami i słońce nas dalej prowadzi © FENIKS

Srebrna Góra i podstępny Ryjek

Sobota, 4 stycznia 2014 Kategoria Geocaching, Góry Bardzkie, Na luzie 50km - 100km, Z grupką śmiałków., Zimna Srebrna Góra. Uczestnicy
Km: 64.00 Km teren: 4.00 Czas: 03:45 km/h: 17.07
Kalorie: 760kcal Podjazdy: m Sprzęt: CRATELLI SPEED Aktywność: Jazda na rowerze
W tą szarą i markotną sobotę wybraliśmy się na Srebrną Górę aby wysadzić twierdzę w powietrze wraz z Napoleonem :)). Ryjek wybrał drogę przez Bardo ale nic mi nie wspomniał ( pewnie to miała być taka mała tajemnica ) że ma podstępny plan i z Barda parę kilometrów będziemy się przeprawiać lasami, terenem a ja oczywiście na Cratellim oponki jedynki wręcz stworzone do zabawy w terenie ;)). Gdy już dotarliśmy do utwardzonej drogi czyli asfaltu, nastawiłem kark, powkładałem plomby do zębów i dalej w drogę ;) a miało być asfaltami ;)). Na Srebrnej miała być atrakcja w postaci smacznego obiadku ale pech wszystko zamknięte ;( dopiero w Koszynie zasmakowaliśmy swojskiej kuchni ;).

A jak dalej było jak zwykle parę
zdjęć pokaże.

Młynów i resztki fabryki papieru
Młynów i resztki fabryki papieru © FENIKS
Bardo Ryjek przecina budynek na pół ;)) tak zaciskał
Bardo Ryjek przecina budynek na pół ;)) tak zaciskał © FENIKS
Czy ktoś może w stronę cukierni, mam ochotę na pączka ptysiu ;)))
Czy ktoś może w stronę cukierni, mam ochotę na pączka ptysiu ;))) © FENIKS
Jedna z kapliczek przy drodze w Bardzie
Jedna z kapliczek przy drodze w Bardzie © FENIKS
Koniec miłej drogi teraz podstępny przejazd ;)) w stronę Srebrnej Góry, jak miło ;) © FENIKS
I jest Srebrna i jedzenie coraz bliżej, już tuż tuż, tak miało być ale wszystko zamknięte ;( © FENIKS
Bardzo fajny podjazd kostkową drogą, gdzieś mogą czaić się żołnierze ;)
Bardzo fajny podjazd kostkową drogą, gdzieś mogą czaić się żołnierze ;) © FENIKS
I mamy zaszczyt zrobić fotkę Napoleon, Ryjek i mikołaj ;))
I mamy zaszczyt zrobić fotkę Napoleon, Ryjek i mikołaj ;)) © FENIKS
Po krótkich rozmowach z Napoleonem dojeżdżamy do naszej restauracji gdzie planowaliśmy smaczny obiad © FENIKS
A czy udało nam się go zjeść ? Zdjęcie mówi wszystko ;) kiedy ostatnio otwierali ten lokal © FENIKS

Nic z obiadu to jedziemy skoczyć z widokowego mostu na szczycie Srebrnej. Prawdę pisząc ja na mokrych deskach zrobiłem fiflaka rowerkiem ale wszystko pod kontrolą ;) © FENIKS
I wreszcie zajazd w Koszynie i groźny Ryjek z rozkazem dawać k....... karczmarzu jadło i wino bo jak nie to chałupa z dymem pójdzie ;)) © FENIKS
I tak też było, grzane winko i potrawka z różowej świnki ;)). Dzięki Ryjek za jak zawsze super wyjazd © FENIKS

Pierwszy wyjazd w nowym roku

Piątek, 3 stycznia 2014 Kategoria Samotnie, Lajchcik - 0km - 50km, Góry Bystrzyckie
Km: 50.00 Km teren: 0.00 Czas: 02:15 km/h: 22.22
Kalorie: 227kcal Podjazdy: m Sprzęt: CRATELLI SPEED Aktywność: Jazda na rowerze
Miałem zaprogramowane w pierwszy dzień nowego roku zrobić krótkie otwarcie czyli przejechać jakieś 20 km ;) i to był priorytet ;). Ale gdy o poranku powróciłem z Sylwestra do świata żywych jedynym moim wysiłkiem jaki mogłem wykonać jaki jeszcze był właśnie zaprogramowany to wyprostowanie ręki w łokciu ;) i podjąć próbę ściągnięcie Sprite z ławy żeby uzupełnić płyny stanu zerowego % ;(, po trzech próbach zwycięstwo ale mało co mnie butelka nie przygniotła ;). Więc wiadomo wyjazd w ten dzień nie wchodzi pod uwagę no chyba że taksówką z rowerem w bagażniku. Dzień następny dokładny przegląd ale nie roweru tylko własnej osoby czy wszystko jest po staremu ;))). Dopiero dzisiaj czyli 03.01. postanowiłem przywitać nowy rok na kółkach co zresztą odbyło się bez najmniejszych utrudnień ;).

A resztę jak zwykle parę zdjęć opowie.

To już wiosna zimy nie będzie ;)
To już wiosna zimy nie będzie ;) © FENIKS
W szuwarach słychać żaby też są jeszcze po Sylwestrze ;)
W szuwarach słychać żaby też są jeszcze po Sylwestrze ;) © FENIKS
Słońce robiło piękny klimat w pewnych momentach nie mogłem się zdecydować którą drogę wybrać, wszystkie kusiły ;) © FENIKS
Zacząłem stawiać wróżbę ze szprych ;) czy na lewo czy na prawo się udać ;) gdybym jechał na MTB pewnie pojechał bym prosto taka bestia jest z młaa ;)) © FENIKS
Po drodze zobaczyłem że inni mieli jeszcze bardziej uderzającego Sylwestra ;( szkoda bo ładny dzikun © FENIKS
Po wyjeździe z Romanowa dalej próby wybrania trasy czy na Bystrzycę czy na Lądek ;) © FENIKS
Wiadomo co wygrało ! I czy tu ktoś jeździ ? ;)
Wiadomo co wygrało ! I czy tu ktoś jeździ ? ;) © FENIKS
Powoli słońce próbuje uciekać za horyzont
Powoli słońce próbuje uciekać za horyzont © FENIKS
Gdy nadchodzi zachód wraz z nim pojawiają się
Gdy nadchodzi zachód wraz z nim pojawiają się © FENIKS
Pojawiają się jakieś wampiry na pół etatu ;))
Pojawiają się jakieś wampiry na pół etatu ;)) © FENIKS
I nadchodzi piękny wieczór aaauuuuuuuu bbrrrryyy. ;))))