Pradziad szósta rano. Dzień 2.

Niedziela, 26 stycznia 2014 Kategoria Czechy Uczestnicy
Km: 0.00 Km teren: 0.00 Czas: min/km:
Pr. maks.: Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m
Na drugi dzień tego wspaniałego pobytu kolega i przewodnik w jednym zaplanował pobudkę o 06.00 raniutko i przeprowadzenie ekspedycji na Pradziada, żeby zrobić sesję zdjęciową wschodu słońca.
OK jakoś przetrwałem poranny alert, ale jakoś wczorajsze opowieści jeszcze mnie trzymały ;)) do tego stopnia że na szybkiego poszła kurtka na bluzkę taki gorący chłopak jest z mła ;).
Po sesji porannej, śniadanko i z dziewczynami runda druga Pradziad i okolice.

A jak było ?

Poranek, albo jeszcze środek nocy ;) Janusz jak zawsze pierwszy ;)
Poranek, albo jeszcze środek nocy ;) Janusz jak zawsze pierwszy ;) © FENIKSJednak to był środek nocy, co ja tu robię do giastka ;(
Jednak to był środek nocy, co ja tu robię do giastka ;( © FENIKSNawet Pradziad jeszcze śpi a ja drałuję go przywitać ;)
Nawet Pradziad jeszcze śpi a ja drałuję go przywitać ;) © FENIKSNa tle wieży księżyc jeszcze na pełnej wysokości, jestem pewien że wszyscy jeszcze smacznie śpią ;(
Na tle wieży księżyc jeszcze na pełnej wysokości, jestem pewien że wszyscy jeszcze smacznie śpią ;( © FENIKSW oddali ujawniają się dwie postacie, czy to Janusz i Ryjek czy zbłąkani turyści, pewnie jedno i drugie ;)
W oddali ujawniają się dwie postacie, czy to Janusz i Ryjek czy zbłąkani turyści, pewnie jedno i drugie ;) © FENIKSJak na razie ani słońca ani gór tylko piękna tafla chmur
Jak na razie ani słońca ani gór tylko piękna tafla chmur © FENIKSNa szczycie dwóch Panów razem a jednak osobno postanowiło za focić ;)
Na szczycie dwóch Panów razem a jednak osobno postanowiło za focić ;) © FENIKSA w oddali coś się zaczyna dziać, tak to na pewno słoneczko wychodzi i dobrze bo już czas na śniadanie wracać i może jeszcze pospać godzinkę ;)
A w oddali coś się zaczyna dziać, tak to na pewno słoneczko wychodzi i dobrze bo już czas na śniadanie wracać i może jeszcze pospać godzinkę ;) © FENIKSPierwsze promienie i od razu cieplej
Pierwsze promienie i od razu cieplej © FENIKSPoczątek fazy drugiej
Początek fazy drugiej © FENIKSPo śniadaniu ale bez dodatkowej drzemki ruszamy na podejście drugie Pradziad. Tylko zamieniliśmy diabełka Janusza na dwa Aniołki ;))
Po śniadaniu ale bez dodatkowej drzemki ruszamy na podejście drugie Pradziad. Tylko zamieniliśmy diabełka Janusza na dwa Aniołki ;)) © FENIKSPradziad w nocy, Pradziad o poranku, Pradziad w środku dnia. Ja chcę do domu ;)))
Pradziad w nocy, Pradziad o poranku, Pradziad w środku dnia. Ja chcę do domu ;))) © FENIKSA jeszcze jeden diabeł i dwa Aniołki ;))
A jeszcze jeden diabeł i dwa Aniołki ;)) © FENIKSTe zdjęcia powiększyłem do rozmiarów 3/3 metry i jako fototapeta w pokoju wisi ;)) Nie korekta teraz ja wiszę razem z fototapetą w piwnicy ;))).
Te zdjęcia powiększyłem do rozmiarów 3/3 metry i jako fototapeta w pokoju wisi ;)) Nie korekta teraz ja wiszę razem z fototapetą w piwnicy ;))). © FENIKSA to gorąca herbatka z grupą Bogdana w Svycarna. Taka gorąca że aparat robił zdjęcia tylko przez parę ;)
A to gorąca herbatka z grupą Bogdana w Svycarna. Taka gorąca że aparat robił zdjęcia tylko przez parę ;) © FENIKSI wszystko jasne ;))
I wszystko jasne ;)) © FENIKSGorąca knajpka gdzie aparaty parują ;) a dziewczyny podrywają ;))
Gorąca knajpka gdzie aparaty parują ;) a dziewczyny podrywają ;)) © FENIKSPowrót na punkt zborny
Powrót na punkt zborny © FENIKSWszyscy podziwiamy mistrza w zjazdach na czas
Wszyscy podziwiamy mistrza w zjazdach na czas © FENIKSI choć uśmiechy rozjaśniają okolicę to już koniec tej wspaniałej przygody
I choć uśmiechy rozjaśniają okolicę to już koniec tej wspaniałej przygody © FENIKS

Super zdjęcia , ekstra komentarz . Aby unaocznić jak genialne mieliśmy warunki , zacytuję kolegę , który był w ten weekend na Pradziadzie ...."Byłem wczoraj. Warunki ciężkie; mało śniegu, wywiany i przemrożony. Ślad do klasyka miejscami zasypany, miejscami wywiany. Na łyżwę warunki jeszcze są OK. Wczoraj była odwilż i bardzo mocno wiało - podbieg w centralnej części trasy można było pokonać stojąc z rozpostartymi rękami - wiatr wdmuchiwał na szczyt (niektóre lżejsze zawodniczki przewracał)..."
januszek44
- 13:40 niedziela, 2 lutego 2014 | linkuj
Ech,, co tu dużo mówić, było niesamowicie na tym wypadzie, chociaż Twoje cięte żarty jeszcze dziś powodują u mnie czkawkę. Do następnego wydarzenia już za tydzień :D
ryjek
- 13:02 sobota, 1 lutego 2014 | linkuj
Dziękuję za pozdrowienia i ucałowania dla Patrycji ;) przekazałem je i dzięki temu powróciłem do łask i mogłem zająć mniejszy pokuj ;)), ale zrezygnowałem z tego zaszczytu, zostaję w piwnicy bo często zachodzi tu bardzo miła sąsiadka po kompocik a słoiki stoją wysoko i muszę pomagać ;))).
Fajnie że udało mi się wywołać uśmiech na waszych twarzach, co bardzo też mnie cieszy i motywuje do obszerniejszych wpisów ;).
Dzięki za wszystkie komentarze.
Ps: Lea te ucałowania mogę sobie zostawić zamiast przekazywać Patrycji ;))).
FENIKS
- 11:46 sobota, 1 lutego 2014 | linkuj
Feniks, mnie twoje wpisy też tak rozbawiają, że śmieję się na głos !! pozdrawiam :)
anamaj
- 07:50 sobota, 1 lutego 2014 | linkuj
I ja również się ubawiłam pierwszorzędnie! :-)
A co do podrywania - no przecież wiadomo, że babeczki w towarzystwie to zdecydowanie dla ściemy są, a najbardziej ku sobie mają się dwaj Twardziele :P
Dzięki Feniks za towarzystwo i Twoje poczucie humoru, które potrafi rozgrzać nawet w najchłodniejszy dzień.
Mam nadzieję, że Patrycja szybko pozwoli Ci wrócić na odpowiedni poziom :) I ode mnie ucałowania dla Niej :*
lea
- 06:48 sobota, 1 lutego 2014 | linkuj
Aniu do dzisiaj mój Husky przynosi mi jedzenie do piwnicy a raczej pusty koszyk bo wyjada wszystko po drodze ;) gadzina jedna ;). Ale czego się nie robi dla swoich fanek ;))).
Pozdrawiam.
FENIKS
- 22:31 piątek, 31 stycznia 2014 | linkuj
I znowu Feniksie będę się śmiała przez sen - twój talent pisarsko-kabaretowy mnie po prostu rozwala. A dodając do tego przepiękne fotki stwierdzam, że jestem twoją fanką - mam nadzieję, że jednak dostąpiłeś łaski powrotu z piwnicy? Pozdrów przy okazji gorąco Patrycję.
ankaj28
- 22:17 piątek, 31 stycznia 2014 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa racaj