O 19stej ale jeszcze przed kolacją.

Czwartek, 18 kwietnia 2013 Kategoria Lajchcik - 0km - 50km, Samotnie
Km: 48.00 Km teren: 0.00 Czas: 01:59 km/h: 24.20
Kalorie: 798kcal Podjazdy: m Sprzęt: Felt mtb Q900 Aktywność: Jazda na rowerze
Z pracy przytargałem do domu dość późno, widząc przez cały dzień jak śmigają rowerzyści w tą piękną pogodę też chciałem na wieczór wyskoczyć choć na parę kilometrów więc jakiś obiadek i o 19stej wyjechałem na Polanicę pokręcić tyci aby na kolacyjkę szybko wrócić ;)).
Było tak ciepło że po dojechaniu do Polanicy postanowiłem jeszcze tylko kawałeczek w stronę Szczytnej podjechać i tak zrobiłem ale w Szczytnej pragnienie jeszcze tylko do Dusznik a gdy już zjawiłem się w Dusznikach wpadłem na pomysł podjechania na Zieleniec i wszystko było by OK gdyby nie to że za światło z przodu robił Frog ;)) żabie oczko ;) i raczej podczas zjazdu z Zieleńca widoczność była by ograniczona a wolny zjazd ze szczytu nie wchodził w grę.
Więc pokręciłem się troszeczkę po Dusznikach i powrót do domu.
Przy okazji wypróbowałem nowe tylne oświetlenie które zaskoczyło mnie swoją funkcjonalnością, byłem bardzo mile zaskoczony, oświetlenie które robi odstęp na boki roweru na 0,5 metra i 1,5 metra wzdłuż roweru, kierowcy samochodów omijali mnie jak auto a nie rowerzystę i tak miało być.

I jak zawsze jakieś zdjęcia ;).

Słońce już nisko ale jeszcze ostro świeci i jest naprawdę ciepło. © FENIKS

Polanica roztopy w lasach podniosły poziom wody. © FENIKS

Wyjazd z Polanicy i jak zwykle wiadukt kolejowy ;). © FENIKS

Ostatni przejazd kolejowy przed Szczytną, słońce zaszło i oświetlenie automatycznie się włączyło, chyba trochę za wcześnie ;). © FENIKS

Muzeum papieru w Dusznikach nic się nie zmieniło od ostatnich moich odwiedzin ;). © FENIKS

Rynek w Dusznikach jak na tą godzinę to pusto ;(. © FENIKS

Po małym zwiedzaniu powrót do domu i jeszcze jedno zdjęcie pod papiernią. © FENIKS

Przelot przez Szczytną i przywitanie z jegomościem żeby nie było mu smutno ;). © FENIKS

I jedno zdjęcie z testu tylnego oświetlenia. © FENIKS

#lat=50.416204505156&lng=16.509805000001002&zoom=12&maptype=ts_terrain

Aniu - jak tylko znajdę pudełko to podam Ci nazwę tejże lampuchy.

Lea, Toomp - Zdjęcia tego nie oddają ale świeci bardzo ciekawie a co najważniejsze kierowcy szybszych pojazdów niż rower ;) reagują na oświetlenie wymijając szerokim łukiem.

VSV83 - W Szczytnej na stacji robiłem ostatnio zdjęcia są w temacie 100 zakrętów i nie wygląda to kolorowo ale właśnie chodzi mi o Szczytną tam jest wiele do zrobienia żeby coś pojechało.

Morpheo - też myślę że to raczej zegar włącza oświetlenie bo na czujniki to było za jasno.

Pioter50 - Jest coraz cieplej to wreszcie zacznie się jazda całkowicie nocna co też bardzo lubię, chyba też przez wzgląd na przednie 1000 lm.
FENIKS
- 21:17 środa, 24 kwietnia 2013 | linkuj
Zaczynasz się bawić w nocnego jeźdźca?Fajne światełko.
pioter50
- 08:31 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj
Feniks: Podświetlenie przejazdów z reguły uruchamia się wcześniej. Nie wiem nawet, czy to czujnik, obstawiam programatory czasowe z "kalendarzem" w starszych urządzeniach.

VSV83: do Dusznik rzekomo wszystko jest gotowe. Jeżeli nic nie stanie na przeszkodzie, od 1.06 pojedziemy tam szynobusem. W rocznym RJ tego nie ma, ale moja firma złożyła wnioski o "indywidualny rozkład jazdy".
Morpheo
- 07:48 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj
Na czwartej fotce widać,że "coś" tam porobili w temacie Kłodzko-Kudowa...
VSV83
- 03:47 sobota, 20 kwietnia 2013 | linkuj
O, a to bardzo interesujące oświetlenie.
lea
- 07:25 piątek, 19 kwietnia 2013 | linkuj
Świetne to oświetlenie. Co to za firma ?
anamaj
- 04:33 piątek, 19 kwietnia 2013 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa potoa