Bob Marley

Środa, 3 lipca 2013 Kategoria Lajchcik - 0km - 50km, Samotnie
Km: 45.00 Km teren: 0.00 Czas: 01:53 km/h: 23.89
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Felt mtb Q900 Aktywność: Jazda na rowerze
Miał być wypad na ognisko w Górki Bardeckie gdzieś na Przełęczy Łaszczowej miało być ognisko w towarzystwie ale w ostatniej chwili nastąpiła zmiana planów i udałem się samotnie w stronę Lądka i na Skrzynkę na ognisko które już czekało na mnie. Przy okazji chciałem podziękować ekipie na szosach, koledze w koszulce Bob Marley za tunel ;) jechało mi się z wami super szkoda że musiałem później odbić, dzięki jazda była przednia. i tak dojechawszy do Skrzynki jak zwykle zabawiłem trochę że do domu wyjechałem o 24.00 ;) I jak zawsze jazda nocą to radocha na całego szczególnie gdy się lisowi mało co na ogon nie najechało ;).

I jakieś zdjęcia z przelotu dla wszystkich odwiedzających FENIKSA ;).

Widok z Ołdrzychowic w stronę Mielnika © FENIKS

Miła dróżka z Ołdrzychowic na Trzebieszowice uwielbiam tędy jeździć miłe wspomnienia © FENIKS

Chłopaki na szosach jadących na Lądek do których się dokleiłem ;) za co dzięki © FENIKS

Aleja drzew z Trzebieszowic na Skrzynkę, tu na początku sezonu obróciłem łańcuch na lewą stronę ;)) w Treku © FENIKS

Spojrzenie ze szczytu Skrzynki w stronę Gór Bardeckich i zdjęcie Gladiator ;) jeśli wiadomo o co chodzi ;)) © FENIKS

Po ogniskowaniu do godziny 24.00 powrót do domciu przez Droszków, serpentyny dajcie żyć ;)) © FENIKS

I jak zwykle piękny świetnie oświetlony kościół w Droszkowie © FENIKS

I jak zwykle piękny świetnie oświetlony ;))) rower Feniksa ufo jest wśród nas ;) © FENIKS

Zuzmenka - dokładnie ta nuta to dokładnie to zdjęcie ;).
Aniu - lepiej żeby otwierali buzię niż drzwi podczas jazdy bo to by bolało ;).
Ryjek - wiesz że ja zawsze przyjmuję Twoje zaproszenie w dzień i w nocy, ale umówiłem się na pierwszy wyjazd na ognisko z Tomkiem i chciałem zrobić delikatną trasę ;0 ale Tomkowi coś wyskoczyło i musiałem całkiem zmienić plany.
FENIKS
- 13:36 piątek, 5 lipca 2013 | linkuj
Ja do Łaszczowej nie miałem szans dotrzeć, bo pojechałem wcześniej dokładnie w przeciwnym kierunku. Szkoda, że nie przyjąłeś mojego zaproszenia na piwko.
ryjek
- 23:00 czwartek, 4 lipca 2013 | linkuj
Rower rzeczywiście wygląda jak UFO :) Kierowcy pewnie otwierają buzie ze ździwienia.
anamaj
- 15:47 czwartek, 4 lipca 2013 | linkuj
wszystkie zdjęcia ekstra, ale "Gladiator" cudne :) koniecznie z tym http://www.youtube.com/watch?v=tXZXLmzyKkw
zuzmenka
- 14:16 czwartek, 4 lipca 2013 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa owacz