Ognisko w mrocznych klimatach.

Czwartek, 28 sierpnia 2014 Kategoria Lajchcik - 0km - 50km, Z grupką śmiałków., Ognisko nie tylko środowe Uczestnicy
Km: 40.00 Km teren: 10.00 Czas: 02:25 km/h: 16.55
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Felt mtb Q900 Aktywność: Jazda na rowerze
Powtórka z rozrywki w tamtym roku drogą Stanisława pojechaliśmy z Ryjkiem na odprawianie nocnych czarów przy ognisku, lecz trochę pomyliliśmy drogę i wylądowaliśmy na jakiejś górce gdzie klimat nie służył do tego typu rozrywki ;)).
Teraz było zupełnie inaczej, dojechanie do celu udało się w 100% lecz nie wiem czy to było dobrze przemyślane. Pierwszy raz od dawna a może nawet pierwsze ognisko gdzie klimat mieliśmy tak mroczny jak z horroru, dosłownie, że po paru ustaleniach ognisko rozpaliliśmy na skraju łąki a nie w lesie bo w miejscu w którym się zatrzymaliśmy ciary szły nawet gdy było jeszcze jasno a po zmierzchu już nic nie wspomnę. Widok za dnia na otaczającą nas okolicę piękny, choć tajemniczy a w nocy wszystko zmieniało się na "Witajcie czy to was miałem potraktować siekierką ". Jeszcze zdanie od Ryjka ( wiesz że tu kiedyś kogoś zażezali ) i piwo które miałem ze sobą, nagle zapragnąłem wypić w domu, przed telewizorkiem oglądając misia uszatka ;).

A jak było !!!!.
Początki drogi ku zachodzącemu słońcu
Początki drogi ku zachodzącemu słońcu © FENIKSPo drodze napadamy na sad w którym kosimy śliwki jak leci z robaczkiem i bez ;)
Po drodze napadamy na sad w którym kosimy śliwki jak leci z robaczkiem i bez ;) © FENIKSRyjek w akcji, które tu drzewo na początek obgryźć ;)
Ryjek w akcji, które tu drzewo na początek obgryźć ;) © FENIKSPodjazd drogą Stanisława
Podjazd drogą Stanisława © FENIKSNa szczycie zgłoszenie do akcji szabat ;)))
Na szczycie zgłoszenie do akcji sabat ;))) © FENIKSPoczątki odprawiania czarnej magii ;()
Początki odprawiania czarnej magii ;() © FENIKSWidoki jeszcze za dnia jak widać, piękne ale już w nocy, bbrrrr
Widoki jeszcze za dnia jak widać, piękne ale już w nocy, bbrrrr © FENIKSPo drodze na jednej z łąk, pychotka
Po drodze na jednej z łąk, pychotka © FENIKSJuż prawie i znajdujemy miejsce na palenisko gdzie wszystko miało się zacząć
Już prawie i znajdujemy miejsce na palenisko gdzie wszystko miało się zacząć © FENIKSPoczątki na skraju lasu a nie w środku ;(, jeszcze niczego nie świadomi
Początki na skraju lasu a nie w środku ;(, jeszcze niczego nie świadomi © FENIKSGdy zaczynamy swoje obrzędy, czyli zabawa na maxa, nagle
Gdy zaczynamy swoje obrzędy, czyli zabawa na maxa, nagle © FENIKSNagle sam ogień przygasa i skrzy się tylko żar, nad ogniskiem pojawia się coś  i wskazuje nam jakąś postać stojącą nieopodal między drzewami, i tu zaczął się horror ;((. Co to było opiszę później jak dojdę do siebie
Nagle sam ogień przygasa i skrzy się tylko żar, nad ogniskiem pojawia się coś i wskazuje nam jakąś postać stojącą nieopodal między drzewami, i tu zaczął się horror ;((. Co to było opiszę później jak dojdę do siebie Dzięki Ryjek że potrafisz mocno krzyczeć dzięki temu przypomniałem sobie że mam oddychać.